Oferujemy Państwu wdrożenia funkcjonalnej centrali telefonicznej VoIP PBX, w oparciu o sprawdzone oprogramowanie Asterisk.Oferujemy Państwu wdrożenia funkcjonalnej centrali telefonicznej VoIP PBX, w oparciu o sprawdzone oprogramowanie Asterisk. Dzięki autorskim rozwiązaniom stosowanym w naszych systemach, jesteśmy w stanie zapewnić takie funkcjonalności jak: dzięki integracji z zewnętrznymi operatorami VoIP. Centrala VoIP automatycznie wybierze tańszy sposób połączenia. W przypadku awarii łącza internetowego, połączenie odbędzie się za pomocą tradycyjnych linii telefonicznych, jeżeli zostaną one wpięte do serwera. W przypadku umieszczenia centrali VoIP PBX w dwóch lokalizacjach, możliwa staje się darmowa komunikacja głosowa pomiędzy tymi lokalizacjami, przy użyciu sieci internet. Poczta głosowa w postaci załącznika w wiadomości e-mail.
Nie ma potrzeby wdzwaniania się na pocztę głosową – można zrobić to z dowolnego miejsca na świecie, przy dostępie do swojej poczty elektronicznej! dzięki systemowi billingowemu, który dostosowujemy do indywidualnych potrzeb klienta, można łatwo kontrolować koszty oraz działania swoich pracowników. dzięki ustaleniu przekierowania połączeń, grup odbiorców jesteśmy w stanie zapewnić funkcjonalność odpowiednią dla call center lub małego działu obsługi klienta. dla osób niemych jest to idealne rozwiązanie, które pozwoli na komunikację przez telefon. Wystarczy wpisać na komputerze podłączonym do specjalnie skonfigurowanej centralki telefonicznej dowolny tekst, który zostanie zamieniony na głos syntezatora mowy, słyszany przez odbiorcę telefonu.
Do podłączenia faksu polecamy kable telekomunikacyjne dobrych marek.